یاکارینو، مدیر عامل X به وام دهندگان بانکی می گوید که درآمد با درصد تک رقمی رشد کرده است

به گزارش خبر ساعت و به نقل از رویترز ۵ اکتبر (رویترز) – به گفته فردی که این تماس را شنید، لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی X، برنامههایی را برای توسعه کسبوکار شرکت رسانههای اجتماعی در روز پنجشنبه با بانکهای X ارائه کرد که بخشی از تلاش برای بهروزرسانی بانکهایی است که ۱۳ دلار وام دادهاند.
به گزارش خبر ساعت و به نقل از رویترز ۵ اکتبر (رویترز) – به گفته فردی که این تماس را شنید، لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی X، برنامههایی را برای توسعه کسبوکار شرکت رسانههای اجتماعی در روز پنجشنبه با بانکهای X ارائه کرد که بخشی از تلاش برای بهروزرسانی بانکهایی است که ۱۳ دلار وام دادهاند. میلیارد دلار برای خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک.
جزئیات به اشتراک گذاشته شده با رویترز تصویری جزئی از وضعیت فعلی کسب و کار X را ترسیم می کند. این منبع گفت که درآمد این شرکت که قبلاً توییتر نامیده می شد، در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم به درصد تک رقمی بالایی افزایش یافت.
اندازه درآمد X، که شامل پول به دست آمده از طریق تبلیغات، اشتراک و صدور مجوز داده است، قابل یادگیری نیست.
X از اظهار نظر خودداری کرد.
از زمان تصاحب این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲، ماسک به دنبال افزودن راههای جدید درآمدزایی از جمله افزایش هزینه ابزار دسترسی به دادههای پلتفرم و رزرو ویژگیهای خاص برای مشترکین پولی بوده است.
این منبع گفت که در طی یک جلسه تقریبا ۴۰ دقیقه ای با وام دهندگان X، یاکارینو گفت که این شرکت سه سطح از خدمات اشتراک خود را بر اساس تعداد تبلیغات نشان داده شده به کاربر آزمایش خواهد کرد.
سرویس پولی فعلی X 8 دلار در ماه هزینه دارد.
اما تجارت اصلی تبلیغات دیجیتال X با مشکل مواجه شده است زیرا برندها نسبت به تعداد تغییرات پلتفرم و ماهیت بحث برانگیز ماسک محتاط بوده اند. بر اساس دادههای شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغات Guideline که دادههای هزینههای تبلیغاتی آژانسهای تبلیغاتی بزرگ را ردیابی میکند، درآمد این شرکت از تبلیغات ایالات متحده از زمان خرید ماسک، هر ماه بر اساس سال به سال کاهش یافته است.
روز پنجشنبه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور جداگانه از ماسک شکایت کرد تا او را وادار کند تا به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد تصاحب این شرکت رسانه های اجتماعی شهادت دهد.
به گفته این منبع، در این جلسه، یاکارینو گفت که محرک های درآمد شرکت شامل تبلیغات سیاسی می شود، زیرا این شرکت ممنوعیت جهانی قبل از خرید این تبلیغات را لغو کرد.
انتظار میرود صنعت تبلیغات شاهد هجوم هزینههای تبلیغاتی پیش از چندین انتخابات مهم در سراسر جهان در سال آینده باشد، از جمله انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.
این منبع گفت که X همچنین بر ارائه خدمات بیشتر به تبلیغکنندگان کوچک و متوسط تمرکز خواهد کرد، که یاکارینو در این جلسه به عنوان یک فرصت رشد بزرگ توصیف کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰