کد خبر : 136619
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 12:37

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی احداث و تجهیز بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی ابلاغ شد. حسین عباس زاده، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خراسان‌جنوبی با فعالیت بیش از ده بازارچه دائمی صنایع‌دستی از جمله استان‌های فعال

ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی احداث و تجهیز بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی ابلاغ شد.

حسین عباس زاده، عصر امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: خراسان‌جنوبی با فعالیت بیش از ده بازارچه دائمی صنایع‌دستی از جمله استان‌های فعال در این بخش است و امسال نیز با تخصیص و ابلاغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایجاد، تکمیل و بهره‌ برداری از بازارچه‌های دائمی را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان فردوس، ۴ میلیارد ریال بازارچه صنایع‌دستی آیسک با ایجاد ۱۰ غرفه، ۸ میلیارد ریال برای تکمیل سرای امینی شهرستان بیرجند با پوشش ۳۵ غرفه و مبلغ ۸ میلیارد ریال برای ایجاد بازارچه صنایع‌دستی طبس اختصاص یافته و در مرحله انعقاد قرارداد و انجام کار توسط پیمانکار است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی گفت: ۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی (جزء ۸۷) برای بازارچه‌ها دائمی صنایع‌دستی پیش‌بینی شده است.

عباس‌زاده افزود: موضوع فروش، بازاریابی و صادرات تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی همواره از جمله دغدغه‌های اصلی و مهم این قشر از فعالان جامعه هنری است که متأسفانه با گذشت سال‌ها از فعالیت هنرمندان صنایع‌دستی کشور مرتفع نشده است.

وی یادآور شد: تولید محصولات بدون هدف، بی توجهی به مبحث کیفیت محصولات صنایع‌دستی، عدم بسته‌بندی مناسب، نبود وجود برند برای محصولات تولیدی و از جمله مشکلات پیش‌روی فروش است که هنرمندان برای رفع آن تلاش کنند و حل مسائلی، چون سهل الوصول کردن صادرات، قوانین گمرک، بیمه و ایجاد مراکز عرضه و فروش از جمله حمایت‌های دولت از این قشر از جامعه است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ فرم ایرانی

یاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

برو موزیک

زيرنويس هاي فيلم

مشاوره خرید رپورتاژ آگهی دائمی

اخبار