کد خبر : 174669
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 18:31

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر

شرکت هواپیمایی مسافربری مصر اعلام کرد، روسیه پس از لغو تحریم ها در پی حمله به یک هواپیمای روسی در سال ۲۰۱۵، قصد دارد پروازهای خود را از ماه مارس به تفریحگاههای دریای سرخ از سر بگیرد. به گزارش ایسنا، اشرف نویر، رئیس شرکت هواپیمایی مدنی مصر به روزنامه الاهرام گفت، روسیه از ۲۸ مارس

از سرگیری پروازهای روسیه به شرم الشیخ مصر

شرکت هواپیمایی مسافربری مصر اعلام کرد، روسیه پس از لغو تحریم ها در پی حمله به یک هواپیمای روسی در سال ۲۰۱۵، قصد دارد پروازهای خود را از ماه مارس به تفریحگاههای دریای سرخ از سر بگیرد.

به گزارش ایسنا، اشرف نویر، رئیس شرکت هواپیمایی مدنی مصر به روزنامه الاهرام گفت، روسیه از ۲۸ مارس پروازها به دو شهر شرم الشیخ و الغردقه را از سر می گیرد.

وی افزود، هیئتی از بازرسان امنیتی وزارت حمل و نقل روسیه اخیرا به مدت هفت روز از فرودگاههای دو شهر مذکور بازدید کرده و با از سرگیری پروازها موافقت کردند.

مسکو پروازهای هوایی مستقیم به مصر را پس از تجاوز به هواپیمای ایرباس روسیه در سال ۲۰۱۵ متوقف کرده بود که در اثر آن هواپیما پس از بلند شدن از استراحتگاه ساحلی شرم الشیخ سقوط کرد و ۲۲۴ تن کشته شدند.

آوریل ۲۰۱۸ مسکو پروازهای مجدد به قاهره را از سر گرفت اما همچنان پروازها به فرودگاههای سینا که از اماکن مورد علاقه گردشگران روس است، متوقف باقی ماند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دیود تریستور

مشاوره خرید رپورتاژ آگهی دائمی

مرجع خرید و فروش فروسیلیس خلوص بالا | قیمت فروسیلیس

خرید زانوبند طبی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اخبار