کد خبر : 160243
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 18:17

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد ۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند. به گزارش ایسنا،

ایجاد۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران

رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد ۶۰ بازار میوه‌ و تره‌بار تا پایان برنامه پنج‌ساله سوم در تهران، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در آیین بهره برداری از ۸ بازار جدید میوه و تره بار گفت: رضایتمندی مردم زمانی بیشتر می شود که خدمات ارائه شده به آنها سریع گسترده و با کیفیت و ارزان باشد.

وی افزود: شهرداری تهران و مدیریت شهری طبق قانون وظایف و مأموریت هایی دارد که ملزم به انجام آنهاست؛ اما این که مدیریت شهری وظیفه عرضه محصولات میوه و تره بار را داشته باشد، در قانون نیامده است؛ از آنجا که هدف، زندگی بهتر برای شهروندان بوده است بعد از مصوبه شورای انقلاب در سال ۵۸ با هدف حذف واسطه‌ها به شهرداری اجازه داده شد که اماکن و بازارهایی برای فروش میوه و تره بار ایجاد کند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: هم اکنون حدود یک میلیون نفر در روز از خدمات میادین میوه و تره بار  استفاده می‌کنند و با فعالیت هایی که در آن انجام می‌گیرد واسطه های غیرضروری حذف و نظام توزیع بهینه شده و منجر به تعادل اقتصادی شده است.

وی به رضایتمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در ارزیابی هایی که انجام شده است میزان رضایت شهروندان در عرضه محصولات و استفاده از این میادین افزایش یافته است و محصولات در این میادین از قیمت پایین تری برخوردارند و یک فضای رقابتی ایجاد شده که قیمت کاهش و کیفیت بالا برود.

نوری ادامه داد: شورای شهر با هدف این که بتواند خدمات بهتر و زیست مناسب تری را برای شهروندان فراهم کند در برنامه سوم خود مقرر کرده که شهرداری تهران بتواند بازارهای مورد نیاز را در محلات ایجاد کند و در برنامه ریزی های انجام شده تا آخر این برنامه حدود ۶۰ محله دیگر به میدان تره بار مجهز می شود و این عدالت توزیعی را در سطح شهر تهران فراهم می کند.

وی از مدیران سازمان میادین میوه و تره بار خواست صنایع تبدیلی را در این میادین دنبال کنند و گفت: علاوه بر صنایع تبدیلی ، باید کاری کنیم که دور ریز میوه ها هم کم شود. ضمنا با توجه به شرایط کرونا و استفاده بیشتر از فضای مجازی،  میادین تره بار باید فروش اینترنتی را توسعه دهد که ظاهرا برنامه‌هایی هم در حال انجام است.

نوری همچنین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که بر روی کیفیت محصولات عرضه‌شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن‌ها افزایش پیدا کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ فرم ایرانی

یاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

برو موزیک

زيرنويس هاي فيلم

مشاوره خرید رپورتاژ آگهی دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اخبار