اولین موتور غیر واقعی ۶ اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Epic's Tim Sweeney

رئیس جمهور بازی های حماسی و بزرگترین سهامدار تیم سوینی برای اولین بار در مصاحبه گسترده ای که در آخرین قسمت از پادکست لکس فریدمن ارائه شده بود ، برای اولین بار (در کنار چندین موضوع دیگر) در مورد موتور غیر واقعی (در کنار چندین موضوع دیگر) بحث کرد. سوینی گفت که تکرار بعدی فناوری
رئیس جمهور بازی های حماسی و بزرگترین سهامدار تیم سوینی برای اولین بار در مصاحبه گسترده ای که در آخرین قسمت از پادکست لکس فریدمن ارائه شده بود ، برای اولین بار (در کنار چندین موضوع دیگر) در مورد موتور غیر واقعی (در کنار چندین موضوع دیگر) بحث کرد.
سوینی گفت که تکرار بعدی فناوری موتور غیر واقعی ، موضوعات توسعه موازی را که EPIC در حال حاضر روی آن کار می کند متحد می کند. هدف این است که اولین پیش نمایش های UE6 را در طی دو تا سه سال به توسعه دهندگان برسانیم.
ما این دو گرایش مختلف پیشرفت را داریم. Enreal Engine 5 برای توسعه دهندگان بازی وجود دارد ، و Eneral Engine 5 وجود دارد که جامعه Fortnite را هدف قرار می دهد. و بخش های مختلفی از توسعه وجود دارد که فقط در یک منطقه وجود دارد که برای هر دو مورد استفاده نمی شود. همه ویژگی های Unreal Engine 5 در واقع در Fortnite موجود نیست ، زیرا برخی از آنها ما متوجه نشده ایم یا به جایی نرسیده ایم که بتوانیم آنها را به روشی مستقل از سکوی مستقر کنیم.
مکانی که همه این موضوعات مختلف توسعه با هم جمع می شوند موتور غیر واقعی ۶ است. و چند سال از آن فاصله دارد. ما یک بازه زمانی دقیق نداریم ، اما می توانیم نسخه های پیش نمایش آن را شاید دو تا سه سال از این پس ببینیم. ما در حال پیشرفت مستمر به سمت آن هستیم.
در جای دیگر مصاحبه ، رئیس جمهور حماسه اذعان می کند که این فناوری در حال حاضر با تصمیم این شرکت برای رعایت شبیه سازی های تک رشته ای مانع شده است. این انتخاب برای ساده کردن چیزها نه تنها برای خود EPIC بلکه برای همه توسعه دهندگان بازی انجام شد ، بلکه این محدودیتی است که Sweeney قصد دارد با Enreal Engine 6 غلبه کند ، که در نهایت باید به طور کامل از چند رشته استفاده کند.
بزرگترین محدودیتی که با گذشت زمان ایجاد می شود ، ماهیت تک رشته ای از شبیه سازی بازی در موتور غیر واقعی است. ما یک شبیه سازی تک رشته ای را اجرا می کنیم. اگر یک CPU 16 هسته ای دارید ، ما از یک هسته برای شبیه سازی بازی استفاده می کنیم و بقیه منطق بازی پیچیده را اجرا می کنیم زیرا برنامه نویسی تک رشته ای سفارشات بزرگی است از برنامه نویسی چند رشته ای ، و ما نمی خواستیم
خودمان ، شرکای خود یا جامعه را با عوارض چند رشته ای سنگین می کنیم.
با گذشت زمان ، این به یک محدودیت فزاینده تبدیل می شود ، بنابراین ما واقعاً در حال فکر کردن و کار بر روی نسل بعدی فناوری و اینکه موتور غیر واقعی ۶ هستیم ، این نسلی است که ما در واقع می خواهیم برویم و تعدادی از محدودیت های اصلی را که در طول تاریخ موتور غیر واقعی با ما بوده است ، به دست آوریم و آنها را در پایه و اساس بهتری قرار دهیم که جهان مدرن را با توجه به همه چیز که در زمینه محاسبات آموخته شده است ، در آن زمان محاسبات آموخته شده است.
این بدون شک منبع اصلی ، اگر نه همه ، مسائل مربوط به CPU که با موتور ۴ و ۵ غیر واقعی دیده ایم ، است. بسیار جالب است که شنیدن حماسه در نهایت به آن رسیدگی می کند ، اگرچه مدت زمان طولانی خواهد بود که ما در هر بازی موتور غیر واقعی ۶ را ببینیم. به عنوان یادآوری ، اولین پیش نمایش UE5 در اوایل سال ۲۰۲۲ کاهش یافت ، در حالی که اولین بازی هایی که از فناوری جدید استفاده می کردند تا اواسط تا اواخر سال ۲۰۲۳ در بازار ظاهر نشدند: لایه های بازسازی ترس ، باقیمانده II ، جاودانگی های Aveum و Lords of the Fallen ، چند مورد را نامگذاری کردند. به همین ترتیب ، ما ممکن است مجبور شویم تا اواخر سال ۲۰۲۸/۲۰۲۹ صبر کنیم تا دسته اولیه بازی های Unreal Engine 6 را بازی کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰