کد خبر : 174770
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 18:47

نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره “فیلم رشد” برای دانش‌آموزان

نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره “فیلم رشد” برای دانش‌آموزان

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره‌ها، برای دانش آموزان، در مدارس، شبکه آموزش و سینما فلسطین نمایش داده می شوند. به گزارش ایسنا، حسن ملکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اظهار کرد: پنجاه‌ویکمین سال جشنواره فیلم رشد، در بخش‌های مختلف، با مدیریت جهادی و تلاش بسیار

نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره "فیلم رشد" برای دانش‌آموزان

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: فیلم‌های منتخب جشنواره‌ها، برای دانش آموزان، در مدارس، شبکه آموزش و سینما فلسطین نمایش داده می شوند.

به گزارش ایسنا، حسن ملکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اظهار کرد: پنجاه‌ویکمین سال جشنواره فیلم رشد، در بخش‌های مختلف، با مدیریت جهادی و تلاش بسیار همکاران به سرانجام رسید که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی افزود: بدیهی است که این جشنواره دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری بود لذا ضروری است که به ابعاد مختلف این جشنواره بیشتر بپردازیم و بتوانیم به تحلیل مطلب دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بر لزوم توجه به مسائل اساسی جامعه تأکید کرد و ادامه داد: لازم است، مسائل اساسی جامعه با محتوای برنامه‌های درسی پیوند بخورد به عنوان مثال، مسئله اساسی پیری جمعیت باید در دروس ما مورد توجه قرار گیرد و ما در سازمان، باید برای آن پاسخی داشته باشیم تا در آینده، دانش آموزان ما، که تبدیل به پدران و مادران نسل بعد، می‌شوند، طرز تلقی درستی، از شکل خانه و خانواده، به دست آورند و مشکلی که جامعه را به صورت جدی تهدید می‌کند، رفع شود.

ملکی ادامه داد: باید برنامه‌های درسی ما مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی باشد و این مسئله از مفاد سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی دریافت می‌شود. برنامه‌های درسی، باید دارای نگاه علمی، منطقی و ابعاد مختلف باشد البته در این مسیر، روح برنامه‌های درسی، باید دارای روح توحیدی و فلسفه اسلامی باشد. اما بدیهی است که رعایت اصول، استقلال و قوت علمی نیز در این مسیر ضروری است.

به گزارش مرکز اطلاع و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان پژوهش تاکید کرد: برنامه درسی، زمانی گویا می‌شود که یک معلم به احیاء و اجرای آن بپردازد. لذا دانشگاه فرهنگیان و سازمان پژوهش، باید به دنبال یک برنامه پویا و زنده باشند. در این راستا، مصوب شد نمایندگانی از سوی سازمان و دانشگاه فرهنگیان، یک الگوی مناسب برای چارچوب همکاری‌های دو بخش تنظیم کنند تا بدانیم که لازم است، در چه الگویی به برنامه درسی، تعاملات و نشست‌ها بپردازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ فرم ایرانی

یاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

برو موزیک

زيرنويس هاي فيلم

مشاوره خرید رپورتاژ آگهی دائمی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اخبار