کد خبر : 114470
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 22:24

دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی برای خدمات رسانی زمستانی آماده باشند

دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی برای خدمات رسانی زمستانی آماده باشند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان‌ غربی گفت: در آستانه فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به آماده‌سازی امکانات خود برای فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهند. آیدین رحمانی امروز اول آذرماه در جلسه مدیریت بحران استان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راهدارخانه‌های خود را آماده کند تا در

دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی برای خدمات رسانی زمستانی آماده باشند

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان‌ غربی گفت: در آستانه فصل سرما همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به آماده‌سازی امکانات خود برای فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهند.

آیدین رحمانی امروز اول آذرماه در جلسه مدیریت بحران استان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای راهدارخانه‌های خود را آماده کند تا در صورت بارش برف و مسدود شدن مسیرها در اسرع وقت مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: هلال‌احمر پایگاه‌های امدادی خود را تجهیز کند تا در صورت نیز خدمات لازم را به مردم‌ ارائه دهد و اداره غله نیز نسبت به تامین آرد نانوایی‌های روستایی و پلیس راه نسبت به اعلام هشدارهای لازم اقدامات لازم را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: شرکت‌های برق و نفت اقدامات خود را برای تحویل سوخت به روستاهای سخت گذر و هرس درختان برای جلوگیری از آسیب به شبکه برق رسانی انجام دهند.

رحمانی با بیان اینکه مسوولان اعتبارات لازم برای تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز ماشین آلات سنگین را از هم اکنون اعلام کنند، افزود: مسئولان آب منطقه‌ای نیز نسبت به این فصل اقدامات لازم را برای جلوگیری از قطعی های احتمالی آب اعمال کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس هاي فيلم

خرید اقساطی تلویزیون

پراپ فرم ایرانی

دیود تریستور

مشاوره خرید رپورتاژ آگهی دائمی

مرجع خرید و فروش فروسیلیس خلوص بالا | قیمت فروسیلیس

خرید زانوبند طبی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح  

اخبار