۵ متداول ترین افسانه های Google Ads از بین رفتند
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از سلب پلت فرم تبلیغاتی Google ، که در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد ، به بازاریابان این امکان را داد تا تجارت شما را به طور کامل آنلاین یا سقوط کنند. در دو دهه از زمان در دسترس بودن Googleads ، اینترنت
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از سلب پلت فرم تبلیغاتی Google ، که در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد ، به بازاریابان این امکان را داد تا تجارت شما را به طور کامل آنلاین یا سقوط کنند. در دو دهه از زمان در دسترس بودن Googleads ، اینترنت افسانه هایی راجع به این پلتفرم منتشر کرده است و در نتیجه میلیون ها صاحب مشاغل از درآمد بالقوه ای که می تواند به دست آورد ، از دست داده اند. علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های دیگر متعاقباً در کمپین های تبلیغاتی Google خود هزینه زیادی را صرف کرده اند یا حتی با استفاده از مدیران تبلیغاتی ضعیف ، این مارک را از دست داده اند.
این که آیا شما یکی از این اشتباهات را خود تجربه کرده اید یا می توانید خود را در حال انجام این کار ببینید ، در این وبلاگ به ما بپیوندید تا پنج مورد از رایج ترین افسانه ها را در مورد Googleads از بین ببرد و ببینید که چگونه Defractroi می تواند تبلیغات Google را به صورت مؤثر و کارآمد برای شما کار کند.
افسانه شماره ۱: تبلیغات Google کار نمی کند
متداول ترین تصور غلط در مورد Googleads این است که آنها کار نمی کنند زیرا کاربر مدرن اینترنت برای جلوگیری از تبلیغات در نمایش داده های جستجوی خود عاقلانه شده است. در مقابل ، درآمد آگهی Google تنها در سال ۲۰۲۲ ۲۲۴.۴۷ میلیارد دلار بوده است ، بالاترین میزان از زمان معرفی بیش از بیست سال پیش. با گذشت زمان ، گوگل تبلیغات خود را طراحی کرده است تا به نتایج جستجوی ارگانیک خود بسیار شبیه باشد و این احتمال را افزایش می دهد که کاربران همچنان روی آنها کلیک کنند.
اگر در استفاده از Googleads برای تلاش های بازاریابی خود حداقل یا موفقیتی ندیده اید ، به احتمال زیاد به این دلیل است که حساب ، کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی یا تبلیغات شما به درستی بهینه نشده اند. تبلیغات با Google همه چیز در مورد پیدا کردن مهمترین کلمات کلیدی برای شرایط شما ، نوشتن نسخه تبلیغاتی قانع کننده ، رسیدن به مخاطبان ایده آل و تنظیم ردیابی برای اطمینان از تبلیغات خود به اهداف خود است.
افسانه شماره ۲: Googleads بر سئو وب سایت شما تأثیر می گذارد
سالها ، صاحبان مشاغل در صنایع مختلف معتقد بودند که اگر قبلاً بهترین روشهای سئو را اجرا می کردند که نیازی به استفاده از Googleads نیز نداشتند. در حالی که درک کلی از سئو در سراسر دنیای تجارت افزایش یافته است ، ما هنوز با صاحبان مشاغل روبرو هستیم که نمی دانند گوگل و سئو مکمل چگونه به عنوان قطعه ای از یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال هستند. در حالی که SEO برای ارتقاء دید و اقتدار دامنه از طریق ترافیک ارگانیک شما کار می کند ، Googleads به عنوان یک عمل تبلیغاتی جداگانه و پرداخت شده در هر کلیک کار می کند.
PPC یا تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ، از طریق تبلیغات هدفمند ترافیک ایجاد می کند. با استفاده از SEO و PPC ، شما دو سرویس مختلف دارید که در پشت سر هم کار می کنند تا بتوانید ترافیک واجد شرایط تر به سایت خود را هدایت کنید. هنگامی که پوشش SERP خود را به حداکثر می رسانید ، می توانید کمپین های آگاهی از برند خود را بالا ببرید ، که می تواند به آنها تبدیل شود و به مشتریان واجد شرایط تبدیل شود.
افسانه شماره ۳: Googleads خیلی گران است
تصور غلط رایج دیگر در مورد Googleads این است که بسیار گران است ، به خصوص برای صاحب مشاغل کوچک. در حالی که می توان به انگشتان پا با رقبا در همان صنعت با بودجه تبلیغاتی میلیون دلاری ، کار کرد ، مهم است که به یاد داشته باشید که – در پایان روز – فقط برای کلیک های تبلیغاتی خود پرداخت می کنید.
با استفاده از Googleads ، هدف این است که کمپین هایی را طراحی کنید که از مخاطبان ایده آل شما برای محصول یا خدماتی که برای تبلیغ انتخاب می کنید ، کلیک کنید. گوگل در برنامه ریزی اولیه خود مشاغل کوچک مادر و پاپ را در نظر گرفت ، زیرا حداقل هزینه وجود ندارد ، بنابراین شما می توانید بودجه خود را به اندازه نیاز خود تعیین کنید. هر کلیک از طریق تبلیغات Google می تواند در هر جایی از چند سنت تا ده ها دلار هزینه کند. مقدار دقیق هر یک به کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید در یک گروه تبلیغی مشخص شده است بستگی دارد.
افسانه شماره ۴: “تنظیم کنید و فراموش کنید” بهترین تاکتیک با googleads است
هنگامی که یک کمپین را در Googleads تنظیم کرده اید و شروع به دریافت کلیک می کنید ، آسان است که فکر کنید تبلیغ شما موفقیت آمیز است و برای ارزیابی اثربخشی کمپین شما لازم نیست. با این حال ، همانطور که هر بازاریاب دیجیتال خوب به شما می گوید ، ضروری است که به دلایل مختلف ، تبلیغات ، گروه های تبلیغاتی و کمپین خود را به طور مداوم تست و نظارت کنید:
-
برای بهبود اثربخشی کمپین خود
-
برای ماندن از رقابت
-
برای تنظیم تغییرات و ویژگی های جدید در سیستم عامل Google Ads
-
برای آزمایش کپی تبلیغات جدید
-
برای نظارت بر بودجه ماهانه خود
بدون تجزیه و تحلیل و تنظیمات مداوم ، Googleads شما می توانند به سرعت و به طور مداوم پول را از بودجه بازاریابی خود تخلیه کنند ، از بازگشت شما کاسته و به طور بالقوه مجازات تصویر برند شما را در نتیجه مجازات می کنند.
افسانه شماره ۵: Googleads به راحتی مدیریت می شود
مدیریت یک کمپین ADS Google به تنهایی ساده ترین کار نیست. این از طرف Google عمدی است! در حالی که مطمئناً می توان حساب Google Ads خود را مدیریت کرد ، کار با یک متخصص PPC به شما امکان می دهد ROI خود را ضمن تمرکز تلاش های خود در مورد اجرای کار خود به حداکثر برسانید. دلایل مختلفی برای استخدام یک آژانس با تجربه و حرفه ای برای اجرای یک کمپین ADS Google وجود دارد مانند اینکه قادر به به حداکثر رساندن سود ، جلوگیری از اشتباهات رایج ، صرفه جویی در وقت ، استفاده از تجربه یک حرفه ای و استفاده کامل از ابزارهای حساب و تحلیلی است.
آنچه ما در اینجا برجسته کرده ایم ، تنها چند مورد از رایج ترین افسانه ها در مورد تبلیغات Google است. تا زمانی که پلت فرم آنلاین همچنان وجود داشته باشد و با فناوری جدید ، افسانه ها ، شایعات و اطلاعات غلط رو به رشد باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰